VAAA

Egentligen. What the what är dealen med folk som flippar över 2011.11.11 11.11.11? Om man frågar någon svarar de typ "Ahmen det är ju uuunikt vettö!" Men det är väll för fan 2011.13.12 14.33.24 ocksåååå?! Hela facebook ba flippar uuuur. Och nyhetssidor också. Ska börja flippa över alla sekunder på alla dagar i alla månader från och med nu. "Men det är ju uuuunikt, vettööö!" ska jag använda som argument.

Klockan 11.11 stod jag och väntade på bussen. Uppmärksammade detta enbart då ville veta vad klockan var och knackar alltid tre gånger i närmsta material då liknande tillfällen uppstår (tvångstanke). Nyss läste jag på fb (nej - inte facebook) att en kille (antar jag) på riktigt ställde klockan och gick upp för att få uppleva detta FANTASTISKA och UNIKA tillfälle. Sketchy.

Kommentarer

Skriv och få en kaka! Jag lovar.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0