Det är okej att vara lite småtjock.

Gillar att vara tillfälligt spis-lös, för det betyder skräpmat. Och om det finns något jag verkligen älskar är det skräpmat. Bävar för dagen jag går över från att vara pinnsmal till smällfet. Den närmar sig med stormsteg, men problemet är att jag inte riktigt vet när tragedin inträffar. Kanske lika bra att inte veta? De säger ju att det går nerför efter tjugo... jag har alltså ett år på mig att trycka i mig allt som kommer i min väg. Could get used to that.
Rubriken ska fan bli mitt nya motto. Det i kombination med "varför göra något när man kan skita i det?" låter som bra livsfilosofier, skulle jag säga. Hakuna matata!

Kommentarer

Skriv och få en kaka! Jag lovar.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0