Hausfrau.

Är lagomt uttråkad och kan bara tänka på mina superawesome enchiladas som står i ugnen (japp, jag har lagat mat. LAGAT MAT, HÖRRNI!) och är något nervös för att de är äckliga. När jag vill ha enchiladas vill jag ha enchiladas, goddammit, och då ska de fan vara goda! Jag är ju ingen talang i köket direkt, såååå vi får väll se hur det går... varje gång jag försäker göra något gott blir det automatiskt jätteäckligt. Förra veckan försökte jag göra tortellini med pesto. Det blev nog den absolut purknaste (mest purkna? What the what?) maten jag ätit på år och dag. Har förövrigt inte en aning om vad fan jag sysslar med på bilden i mitten. Ser efterbliven ut. Men änt' jag dä då?



Kommentarer
Postat av: Anonym

i get the point haha :D

/ssssanna

2011-10-13 @ 19:05:17

Skriv och få en kaka! Jag lovar.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0