Purken b-rud

Awesome att vara ledig. Inte så awesome att jag inte visste om detta och nu befinner mig i skolan.
Försov mig, missade bussen, hetsade sönder totalt, sprang till nästa buss och höll på att missa den med, trallar in i skolan och total förvirring bland typ hela matteklassen råder. "Kjell skrev på tavlan att vi skulle skriva upp oss på närvarolistan," menade jag, men ingen närvorlista existerar. Panik uttbryter återigen, och jag fattar inte aaaalls vad alla flippar över. Så någon går och pratar med Karin, som även hon är totalförvirrad och i sin tur går och pratar med Ellen. Ellen är totalförvirrad, hon med, så de gav oss ledigt från den här lektionen. MEN DET ÄR MIN ENDA LEKTION IDAG SÅ JAG ÄR HELLEDIG OCH SKULLE KUNNA SOVA TYP NUUUU GAAAH /ragequit


Nu hetsdricker jag kaffe, och tänker snart gå och tröstköpa ett par nya jeans. När affärerna öppnar, det vill säga. Hörde jag någon säga dålig start på dagen, eller var det jag?


Kommentarer

Skriv och få en kaka! Jag lovar.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0