Some say you can't talk with a gun in your mouth

"Well, I wouldn't know but it's fairly simple, to see rappers worship the phallic symbol; like they wanna tame the cunt and respect the cock like a brainless person"



Väntar på fröken Holmer och är lagomt uttråkad, och egentligen har jag nada, zero, zilch att skriva om. Men whaaat the fuck. Har jag inget bättre för sig så brukar jag vara lite (mycket) bra på orddiarré. Hatar b-ruden i den här låten men upptäckte för ett tag sen att jag börjat acceptera att hon är där, och det finns inget jag kan göra åt det. Fortfarande irriterad på brudjäveln, dock. VARFÖÖÖÖR DÖDA LÅTEN, VARFÖÖÖÖR? Nu ska jag borsta tänderna. Tjing!

Tuuuuusen dryga egobilder och jag ursäktar för detta inconvenience (kommer inte på det svenska ordet, heh3) men ni får helt enkelt rida ut stormen. Pöss!

Kommentarer

Skriv och få en kaka! Jag lovar.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0