Supernatural powers

När jag är lite ledzen hezt brukar jag ha på mig något turkost. Det funkar alldeles ypperligt! Nagellack, skor, tischa... whatevör. Så om ni stöter på mig en purken dag är det bara att sticka något turkost under näsa på mig så att jag får titta på det lite. Helst kan det få vara en plastklocka, som ni sedan ger mig. Ingen aning om varför jag inte har någon sådan vid det här laget. Man kan ju tycka att jag borde gett upp efter typ tre års suktande. Meeensåatteh, det var ju så att senast jag gave in för ett klockbegär körde jag på testbild. Och jag köper inte klockor varje dag, direkt.

Iallafall, poängen med det här var att turkost är en awesome färg med magiska krafter, ungefär. Och att någon ska ge mig en turkos plastklocka. Skicka den (eller ännu hellre; pengar) till Movägen 15 i Mora. Kthnxbai!


Kommentarer

Skriv och få en kaka! Jag lovar.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0