They try to make me go to rehab

Pillade i paint och försökte använde snabbkommandon för PS. Flera gånger har det även hänt att jag skrivit eller målat (the old school way alltså; med papper och penna) och försökt hitta ctrl+alt+z när jag gjort fel. Finns det någon sorts Photoshop-avvännjing (sjukt flummigt ord; om en grammatik-nörd som jag får lov att googla för stavning är det illa)? Typ som rehab? Jag tror att jag kan behöva det. Jag känner mig naken och lite hjälplös. HJÄÄÄLP! JAG BEHÖVER HJÄLP

Satt nyss och funderade på varför mitt hår aldrig torkar. och då kom jag på att JUST DET! Jag glömde tvätta ur inpackningen. Kände liksom hur lampan ploppade upp ovanför mitt lilla huvud. Jag är smart, jag.

Kommentarer

Skriv och få en kaka! Jag lovar.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0