Under löven

Fick ett ryck såhär på kvällskvisten och bestämde mig för att göra om gillestugan till ett litet (stort, kanske) pysselrum. Så det gjorde jag! Känner att det kan bli ramaskri när folk inser att biljardbordet nu står undangömt under ett lakan, i ett hörn. Men det är ju så jähähävla fult!
Inte riktigt klart än, men känns rätt awseome att faktiskt ha ett rum där jag kan sy, måla, pärla, ja alla mina småsaker jag håller på med. Är utspridd över varenda jäkla rum i huset nu och det är lagom otrevligt. Så nu ska jag fortsätta fixaaa! Hade velat måla vitt också, men det är ett projekt för sig.
Sist jag kollade var oskarpa egobilder the scheisse.

Kommentarer

Skriv och få en kaka! Jag lovar.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0