Kris & önskelista.

Gammal bild som är lite mysigt fulredigerad, ni vet. Men håret. HÅRET. I wantz it back. Imorgon är det fan jag som springer och köper hårfärg och tuttar (giggity giggity) i lite förlängning. Fint dä!
För att undvika förvirring ska jag alltså inte köpa tuttar, utan sätta i hårförlängning. Om ni inte fattade det. Man vet ju aldrig, liksom.
Börjar förövrigt drabbas av en mindre ålderskris. Gjorde nyss en lista med rubriken "Saker att göra innan du fyller tjugo, VIKTIGT." När jag läser den om ett år kommer jag förmodligen drabbas av en ångestattack och försöka hetsfixa mitt liv på en vecka. Överväger även att skriva ett testamente. Herregud, jag är ju snart halvvägs till fyrtio! Klart jag behöver ett testamente. Mina vänner får slåss om kläder och smycken de känner att de vill ha. och xboxet med tillhörande spel går till högstbjudande (pengarna vill jag ha i kistan, och det är bäst för er att inte fuska; I'll haunt the fuck out of you). Få se nu... äger jag något mer av värde? Eeh...

På min begravning vill jag ha Spöken (OM JAG BLIR ETT SPÖKE SÅ SKA JAG BLI FOTOMODELL. Caps fullt nödvändigt), Highway To Hell, och Tack för Kaffet som soundtrack (heh3, soundtrack to my... death?). Tackar fan inte för kaffet ofta, så det kan få bli min sista lilla hälsning från andra sidan graven.

Har även strukturerat en önskelista (inte för min begravning). Jag vill ha en enhörning, tusen kattbebisar, två mopsar, tusen pandabebisar, ett par ekorrar och en lemur. Gärna en vombat, en minigris, och några små sköldpaddor också. Och en liten uggla. Ja, ett helt zoo egentligen. Vem fixar? Vill bada i ett hav av (levande) päls inom en vecka. Tack på förhand!

Kommentarer

Skriv och få en kaka! Jag lovar.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0