I don't need brighter days

Så jävla superwoman idag. Städa, tvätta, städa ännu mer, hänga tvätten, fixelifix och ÄNNU mer tvätt. Och klockan är inte ens fem. I vanliga fall brukar jag på min höjd ha lyckats halta mig ur sängen, in i duschen, och vid den här tiden sitta och zombiehäva kaffe. Med håret åt alla håll och iförd min fina (nej) sparkdräkt, och nu är jag klar! Det här är ju helt fantastiskt. Hela dagen är ju framför mig! Väldigt förvirrande. OCH JAG HAR SKICKAT ETT MAIL! Känner mig så jävla viktig.

Har även hunnit spionerat på en förmodad byggarbetare (förhoppningsvis var han det). Han hade en grön bil och stod och tittade på vårat hus. Lite lezkigt. När jag gjorde detta hade jag min sparkdräkt (vägrar skriva onepiece, då den faktiskt kommer från h&m) på mig, och jag stod inne i köket och kikade runt ett hörn. Hoppas innerligt att han inte såg mig, men om han gjorde det fick han säkert lite roligt. Jag hade iallafall garvat om jag såg en nojjig brud som såg ut som en stor bebis stå och försöka ninjaspionera på mig. Nu hör jag läskiga ljud från övervåningen. Förmodligen mor och hundfan som kommit hem, men vafan... onödigt att gå upp och riskera att bli mördad av en inbrottstjuv, right?!



Kommentarer

Skriv och få en kaka! Jag lovar.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0