BRÄNNER

Och typ x antal timmar senare är jag inplastad, blodig, öm och svullen.  Men det är det ta mig fan värt. Dog lite när brudjävelns hår skulle skuggas. Men faaaan vad fin hon blev. Blödde som en jävla gris och nu vill inte plasten sitta kvar alls, men vafan. Jag är klad hezt och inväntar det förtäsliga kliandet som inte går att undivka lika effektivt som blodsockerfall (som jag faktiskt slapp). Men lika glad är jag för det!

1. Såhär ledzen var jag för att det var tusen jobbigt att sitta och glo med en nål i armen ett par timmar, 2. såhär glad var jag när den var klar, 3. såhär ledzen kommer jag bli när kliet anländer, 4. och såhär glad kommer jag bli när det försvinner! Hurraaa.

Nu ska jag äta supermycket mat. Intressesmurfarna hoppar jättehögt eller hur?

Kommentarer

Skriv och få en kaka! Jag lovar.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0