Ragequit

Ska döda lasarettet i Mora typ. Har snackat med någon jäkla sköterska rätt länge och tog fram bitchen i mig framåt slutet av konversationen men inte fan funkade det. FUCK YOU JAG KÄNNER MIN KROPP OCH VET ATT DET ÄR FUCKING HALSFLUSS DÅ DENNA AVSKYVÄRDA SJUKDOM HAR TORTERAT MIG MÄNGDER AV GÅNGER INNAN. "För att det ska räknas som halsfluss måste du uppfylla tre av följande kriterier blablabla..." Bitch please, jag uppfyller ALLA dina motherfucking kriterier, och det hade du vetat om du faktiskt hade lyssnat på mig... "Men ta alvedon och ibumetin kombinerat och ring igen imorgon om det inte blivit bättre. Och se till att få i dig mycket näring!" Kan ej få i mig näring, så jag ej kan äta. "Men du kan gapa iallafall?" Ja, jag kan gapa. Men hur hjälper det mig i näringsfrågan liksom? Ska jag placera lite mat på tungan och låta den ligga tills den smält och runnit ner i halsen? Panik. Måste.vara.frisk.innan.torsdag. HELVETE

Kommentarer

Skriv och få en kaka! Jag lovar.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0