Sjukskriven, mehe

Är dödssjuk. Var ännu sjukare igår - låg utslagen och sov typ 20 timmar av hela dygnet. Klarade inte ens av att ta mig hem (även om hemresan hade varit nerför några trappor och in i en bil är jag rätt säker på att jag hade dött) eller äta pizza. Halsfluss är så jävla party att det är helt sjukt! Har varit frisk så pass länge nu att jag borde fattat att det var för bra för att vara sant... mitt immunförvar är typ det sämsta någonsin. Lite nojjig då jag har så förjävla lätt att få flussis att det skulle kunna bli aktuellt att operera bort halsmandlarna och det vill jag absolut inte men what to do, what to do liksom. Tillbaka till sängen, sälande, en kopp kaffe och tv-gloende

Positiv grej: Sjukdomen from hell lyckades iallafall NÄSTAN skydda mig från första april-helvetet. Blev trollad en gång och dog nästan (nä, Sanna, jag tänker inte på dig - din var så dålig att den inte räknas).

Kommentarer

Skriv och få en kaka! Jag lovar.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0