AAAARARRGGHHH.

Klädpaniken är brutal. Jag har provat allt jag äger och har. Hade varit så fantastiskt om jag var en såndär människa som kan dra på sig klänning och klackskor och bege sig ut på äventyr - men icke sa nicke. Folk skulle garva åt mig om jag kom till krogen i en sådan utstyrsel. "HAHAH VEM ÄR DU OCH VAD HAR DU GJORT MED SARAH?! HAHAHAH." Sen skulle jag gå runt och skruva på mig i panik hela kvällen. Känna mig utklädd.
Sååååå, jag får helt enkelt rota igenom varenda jävla vrå av garderoben efter något som inte vardagskläder (läs: oversize, sneakers och jeans), ge upp, och gå ut på galej i samma kläder jag hade i skolan förra måndagen. OH YEAH. Så jävla party.

Kommentarer

Skriv och få en kaka! Jag lovar.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0