Aawww yeaaaa

För övrigt har jag hittat en tatuering! En till brud. Råsnygg är hon. Samma sak som med min andra b-rud, klickade till på dirren och jag bah DU SKA SITTA PÅ MIN KROPP TILLS JAG RUTTNAR, GÖRLFRIEND. Vet ej om hon ska placeras på högerarmen eller låret, dock. Vänsterarmen är redan reserverad sedan länge. Men det kanske blir för mycket med två kjoltyg på samma arm? Kör ju på samma tatuerare, så det går ju ihop, men som sagt... för mycket? Yes, no?
Hade varit asballt att dra till med en text jag vill ha i banderoll till henne, men det blir fel om den placeras på armen, då b-rud + banderoll redan är placerad där. GAAH. Desicions, desicions. Skuldran, maybe? Men har redan text i nacken. Oh, god. Jobbigt, detta.

Revbenen hade varit ballt, men AJ. Känner jag mig själv rätt hade jag krypit ut från studion, blodig, gråtandes och nära på självmordsbenägen efter typ en halvtimme. Ville ej leva längre efter 40 minuters köttande på handlederna (svimmade = sjukt mesig, ja), kommer ej leva efter några timmars köttande på revbenen. BODYFAT, Y U NO EXIST?

TL;DR. Jag är exalterad. Förlåt.

Kommentarer

Skriv och få en kaka! Jag lovar.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0