All the other kids with the pumped up kicks

you'd better run, better run, faster than my bullet.



Hurgel. Saknar att ha hål i tungan. Ska jag vara "vuxen" och "anständig" utan alla andra piercings jag haft genom åren vill jag fan ha kvar den lilla. Herregud, jag har ta mig fan knappt hål i öronen längre. MEEEN (för det finns alltid ett motherfucking men) jag är jävligt otaggad på att göra om skiten. 

Sist minns jag att jag sa att jag aldrig mer skulle ta hål i tungan och om jag någonsinn försökte ville jag att min omgivning skulle stoppa mig. Själva håltagningen är ju liksom nemas problemas, det är att prata som en fucking idiot aslänge som suger och det är inte ens det värsta. Att leva på flytande föda i en vecka är ta mig fan inte roligt. Piggelin och diverse andra isglassar tänker ni - NEJ säger jag. Det är fan jobbigt det med.
Soppor suger, det med, för i 99% av fallen innehåller dem massa gojs. Som den där spaghetti-soppan. Det här kommer gå bra, tänkte jag. Det gick inte bra, för de små jävla spaghettibitarna lindade sig runt staven hela jävla tiden. Inte okej. Kort och gott tycker jag om mat alldeles för mycket för munpiercings (läppen var inte lika jobbig, vill jag minnas, men det tog fan en halvtimme att käka en jävla macka efteråt).

TL;DR blahblahblah, jag är duktig på att fatta mig långt istället för kort. Snart ner på stan med min köra mor och slåss med Vasaloppsåkare, puss hej och nyp i rumpan osv

Kommentarer

Skriv och få en kaka! Jag lovar.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0