Boobieeeess

Om ni på något sätt känner er attackerade av lite bröst är det erat problem och inte mitt. Frankly, my dear, I don't give a damn, liksom. Jag är halvt besatt av boobies och väldigt o-homosexuell, så deal withhhh itttt. Hade varit helt okej om jag diggade tjejer också, för den delen, men I just don't bend that way. Fan, jag hade gillat att vara lesbisk. Tjejer är mycket hetare än killar i typ 80% av fallen. Oh well, sucks to be me, then.

Tror förresten att min bröstfixering beror på att jag ej har någon stor utrustning att stoltsera med själv. Hade varit roligt om jag hade det. Dessutom hade det SETT väldigt roligt ut. Ehe, lilla jag med F-kupor, oh yeah... fast nä. 

Nu till min poäng; JAG VILL OCKSÅ HA SÅNA NIPPLES. Hade vart ballt. Hallooo kolla mina hjärtan liksom eheh. Lite halvlame med hjärtan osv men det skiiiiter jag iiiiii. BALLT, som sagt

Kommentarer

Skriv och få en kaka! Jag lovar.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0