En gång i tiden var ett tag sen nu

Jag var femton men kände mig som tjugosju, och jag skäms för jag minns att vi var som djur

HÅRDROCKSSLYNAN! Woho. Illa att jag såg äldre ut då än vad jag gör nu. Inte konstigt att jag blir leggad när det är femtonårsgräns på energidryck. Den gången är dessutom den enda gången jag gått utanför dörren utan legg sen jag fyllde arton, och det var omöjligt att förklara för kassörskan att jag var nitton (no lie). Den gubben tänkte hon minnsan inte gå på, och därför utvecklades det hela till den hittills mest förudmjukande stunden i mitt liv. Kön var superlång och jag ville helst lägga mig ner och dö. Fyller snart tjugo och blir tagen för att vara yngre än femton, oh yeah. Skitkul.


Kommentarer

Skriv och få en kaka! Jag lovar.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0