Fuck me

Är rätt säker på att det vilar en förbannelse över min plånbok. Jag har tappat bort just den tre gånger. TRE GÅNGER. Jag har aldrig tappat bort en annan plånka. Den vr ute på vift i somras, jag kirrade nytt legg, nytt bankkort och ny plånbok. Men min gamla dök upp för någon månad sen, och jag bytte tillbaks till den för typisch två veckor sen. Och den försvinner. Sen försvinner den igen. Och igen. Och igen.
Rätt säker på att det är for good denna gång, så jag lär väll få sitta inne och ha cigarettabstinens medans alla andra springer på krogen i helgen. AWESOME. Mitt liv är perfekt just nu.

Blir så arg på mih själv, fitthorkukshelveteshoefuckingskiiiiiiitHASFTEgudiewgeiHUIOEhioeBUFEWFJNCEEYUEW

Edit; Jag gillar grammatiken och meningsuppbyggnaden i detta inlägg. Om jag skiter i min inre grammatik-Hitler, då, mina vänner, är jag förbannad.

Kommentarer

Skriv och få en kaka! Jag lovar.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0