Fuck this

Dampar ur. HUR FAN SKA JAG LÄRA MIG EN HEL BOK UTANTILL NÄR JAG INTE ENS KAN MINNAS ETT KAPITEL EFTER ATT HA TÄNKT PÅ NÅGOT ANNAT I EN HALV SEKUND FUUUUUUU.

Har för övrigt kommit fram till att jag inte är helt bekväm med att ni är så många och att jag vet vilka typ fem av er är. Lite obehagligt. Oh well.

Och på tal om isbjörnar är ett av mina hål i öronen nu tio mm stort (litet). Det är så konstigt, för jag har sen jag var fjorton sagt att när jag väl töjer örat ska det ej bli större än så. Men nu helt plötsligt är det pyttelitet? Min moder tycker självklar att det är JÄTTESTORT. Helt GIGANTISKT. Men nej, pyttelitet, som sagt. Superübermegalitet. Kommer sluta med att jag sitter med såna stora indianpluggar (kommer ej på bättre beskrivning) i varje piercing jag har. Fast... näe. Förhoppningsvis inte.

Kommentarer

Skriv och få en kaka! Jag lovar.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0