FUCKING VASALOPP.

Seriöst, det är samma jävla visa varje år. Turister lallar runt med skidor och petar ut folks ögon för att de är mentalt efterblivna och ej har koll på något, de tar varenda jävla parkeringsplats i hela jävla stan, de är allmänt dryga och sjukt mycket ivägen OCH DESSUTOM BETALAR DE FÖR ATT GÖRA MITT LIV TILL ETT HELVETE I EN VECKA
För er som ej är morabördiga; det finns en (1) motherfucking väg genom denna godforsaken stad. EN. Vet ni hur SVÅRT det är att röra sig här när vi blir invaderade av fem miljarder fula jävla skidåkare, deras jävla familjer, och fan och hans moster? 

Jag är så FÖRBANNAD. Och varenda jävla år säger jag att nästa år ska jag ej befinna mig i denna skithåla under vasaloppsveckan men får förhinder hela fucking tiden. Är det inte det ena är det det andra, eller så ska jag tatuera mig precis när den värsta turistruschen kommer (måndag). FUCKING HELL. Gustav Wasa var en motherfucking ligist och tyrann ändå, SÅ VARFÖR MÅSTE VI STACKARS MORABOR LEVA MED DENNA TORTYR I HANS NAMN ELLER VAD FAN ÄR GREJJEN. Det tar aldrig slut. Flytta skiten till typ Rättvik, Fu eller någon annan jävla skithåla SÅ ATT JAG SLIPPER DETTA. FFFFFUUUUUU. I fäders spår för framtids segrar, my fucking ass. Bara dö

DESSUTOM blir vi stackare inte bara straffande under denna vecka, heller. Nej. Hela våran jävla skolgång präglas av skiten. Det är Gustav Wasa hit, längdskidåkning dit, och ÄNNU mer Gustav Wasa, från att vi är sex år tills vi går ut gymnasiet (om vi nu stannade i Mora, vilket jag visserligen inte gjorde - men jag chansar här).

Jag trodde seriöst att herr Wasa var en rätt reko och anständig karl fram tills förra året. Kändes som att jag levt i en lögn i arton år... haha. Lite som att ha använt aftonhoran som enda nyhetskälla i hela sitt liv, och sen helt plötsligt bli utkastad i en verklighet helt fri från propaganda, bullshit och lögner. ÅH VAD JAG ÄR ARG HÖRRNI

/ragequit

Kommentarer
Postat av: Anonym

tror de va typ 60 000 någonting som skulle åka vasaloppet iår, jag dör..

2012-02-24 @ 21:20:03
URL: http://rockabillyrules.blogg.se/

Skriv och få en kaka! Jag lovar.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0