Hujedanemig, eller vad fan det heter

Herr och fru Medelsvensson ägnar 8 månader av sina liv till att go bananas i sänghalmen. ÅTTA MÅNADER. Det är typ... ingenting. Med tanke på att vi spenderar cirkus två år med att borsta tänderna finner jag detta smått upprörande

Dessutom är jag hungrig som en liten jude* och kommer snart avlida, om jag ej utfodras. Då jag är en fattig jävel kan jag heller inte äta i skolan, men lika bra är väll det. "Om nom nom kyckling (trycka i sig mat som en annan svältande vettvilling) ...nehe, det var fisk. Åh... eller någon annan form av kött?" Och sen sitter man där och fattar iiiiingenting.
Om någon levererar en pizzajävel eller möjligtvis en McFeast med pommes och dipp så kommer jag älska denne någon mer än jag någonsin älskat en människa. Sitter och fantiserar om chili cheese tops.


*Så får man inte säga, men det skiter jag fullständigt i.


Kommentarer

Skriv och få en kaka! Jag lovar.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0