Hypnotized

Jag sitter och tuschar teckning - en av de mest nervewracking aktiviteter jag vet.
Man sitter där med en penna i högsta hugg, ögonen uppspärrade/snustorra och tänker "Jag får inte skaka jagfårinteskaka jagfårinteskaka, för om jag skakar är en jävla massa timmars jobb helt förstört" och det går skitbra. Fram tills man har fyra - fem streck till att dra. Då, mina vänner, då skakar man till. Eller nyser, eller så kommer katten och buffar till handen. Och allt är förstört. Och man vill bara lägga sig i fosterställning och grina.

Jag vet att mina ringar under ögonen är fina. Nya trenden är att sitta uppe hela nätterna och gå upp tidigt ENBART för att vara en del av detta nya, fantastiska skönhetsideal. You should do it to.

Kommentarer

Skriv och få en kaka! Jag lovar.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0