Idag är ingen vanlig dag...

...för världens snyggaste och bästaste Lisa fyller år! Det är så konstigt, för åldern tjugo känns fortfarande så jäkla avlägset för mig. Jag är ju ta mig fan fortfarande sexton, känns det som, men icke. GRATTIS GRATTIS GRATTIS HUR SOM HAVER.
Hon och hennes karl har bakat världens finaste tårta, så snart bär det av på födelsedagsfika. Bilderna har jag i äkta tattaranda stulit från Lisas facebook.


Rätt ironiskt hur det blir, egentligen. Man spenderar hela sin barndom med att vilja vara vuxen, och sen när man ska vara vuxen gör man en Benjamin Button i mogenhetsnivå och spenderar dagarna i sällskap av SvampBob och Scooby-Doo.

Kommentarer
Postat av: Anonym

åh vad mysigt med födelsedagsfika (:

2012-02-21 @ 21:32:21
URL: http://rockabillyrules.blogg.se/

Skriv och få en kaka! Jag lovar.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0