I'm just a nodge in your bedpost.

Då jag ej är en sådan där bloggare som har tid att ta egobilder hela jävla dagarna får ni en bild från igår, och ja, påsar under ögonen är faktiskt snorballt. Hade skitkul igår/inatt osv, men ikväll blir det chiiiiiill. På tal om isbjörnar behöver jag fler svarta strumpor. Det är inte sådär jättesnyggt att rocka sneakers och tights med en rosaprickig strumpkant som ibland skymtar förbi. Fast om jag kör på det tillräckligt hårt kanske det blir nya grejen? Jag menar, jag är en sån trendsetter.


Förresten, underhållning för dummies. Steg ett: Ta av BHn. Steg två: Lägg händerna på brösten. Steg tre: Hoppa. JÄTTEROLIGT! Boobs are awesome.

Kommentarer
Postat av: Anonym

söt eller?

2012-02-20 @ 00:23:17

Skriv och få en kaka! Jag lovar.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0