Livet på sträckbänken

Alltså. Vad fan sysslar piss & löv-människorna med egentligen? Känns som att de sitter där på kontoret och bah "Höhö vi kollar hur länge vi kan hålla på de bra banden innan folk blir riktigt jävla förbannade och drar på Hultsfred istället, höhöh, kul experiment"
Eller så har de dåligt samvete för att de har dödat alla andra festivaler i Sverige och försöker vara lite schyssta. Who knows, who knows?

SLÄPP MUMFORD & SONS OCH ALLT ÄR FÖRLÅTET. TILL OCH MED ATT NI BLIR SÄMRE FÖR VARJE ÅR. Lär väll visserligen inte hända, då jävla hultan lagt beslag på dem, men ändå. Hade varit AWESOME med sjukt stora bokstäver om Organismen kom i år också, då jag är dum i huvudet och missade honom sist. AAARAGHH. Enda som lockar riktigt mycket just nu är Hoffmaestro och Labyrint. Och Lasse W såklart, men han har jag redan sett ett par hundra (liiiten överdrift) gånger. Han Mac Miller verkar ju lite finurlig också. "I smoke weed, eat yoghurt" ehehe, gölligt


Bara att hålla tummarna på att någon högsta-hönset-människa på P&L läser min blogg och bah "JA! Hon har rätt! Måste göra som hon tycker! Kom igen nu grabbar nu kör vi stenhårt!"
Detta kan vara det seriöst plottrigaste/virrigaste inlägget jag skrivit på länge. Pusshei.

Kommentarer

Skriv och få en kaka! Jag lovar.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0