Mitt intressanta liv.

IDAG HAR JAG GJORT GREJER HÖRRNI. Fantastiskt och ovanligt, må jag säga.  En sväng till folkiz, en sväng hem, och en sväng på byn med Melimelutt. Köpte en skitful jeansväst som ska göras om och dog begärdöden av ett par Puma-sneakers (jag skrek jätteroligt när jag hittade dem; fan vilken tur att jag inte har lätt att skämmas).
Blev på riktigt ledsen när jag insåg att jag precis hade råd med dem, men skulle få lov att leva på tre kronor i ett par veckor om jag hade inhandlat sötnosarna. NOT COOL. Varför är jag ej född med en silversked i käften?

Imorse när jag satt på bussen upptäckte jag även en väg jag aldrig sett förr. Har åkt samma vända varje dag i över ett år och aldrig noterat den förr. Inte en jävla aning om en alltid varit där eller är ny... hum.

Kommentarer

Skriv och få en kaka! Jag lovar.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0