Så du dricker öl?

Nej det gör jag inte, har vart nykter hela veckan!

Jävligt trevlig kväll igår må jag säga! Tänkte vara småhurtig och bege mig ut på en promenixnax. För övrigt gick min värld nästan under när jag insåg att det är nya b-rudar i Girls of the Playboy Mansion... HALLÅ. MIN SÖNDAGSRUTIN ÄR HELFÖRSTÖRD NU.
Jag och Sanna diskuterade första tatueringen igår och vilken traumatisk upplevelse det var. Nu snackar jag inte om att det gör ont eller så - min första tatuering gjorde ont på ett rätt behagligt sätt om man jämför med mina nyare. Men det var INGEN som berättade att de flagnar och kliar helvete efteråt. Jag vet ej hur många gånger jag trodde att den jäveln höll på att typ... trilla av? Så.jävla.lezkigt. Haha. Hade liksom aldrig reflekterat över vad som händer efter att den är klar. Herregud, att kämpa sig igenom sönderköttningen av nål är rena barnleken om man jämför med läkningsprocessen.

Kommentarer

Skriv och få en kaka! Jag lovar.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0