Skor och annat skit

År har gått sen mina sista Vans gick upp i rök, och jag har fortfarande inte skaffat mig ett par nya. Blir ledzen varje gång jag ser ett par, ungefär, men varenda jävla gång jag befinner mig i en stad där dessa gudagåvor finns att inhandla är jag antingen pank eller så glömmer jag bort det.
FICK NYSS EN ALLDELES BRILJANT IDÉ. Ska köpa mängder av vita skitskor i tyg och färga dem i vår, så att de blir lita flammiga åsååå. Och svarta som kan kan kötta sönder med blekning, woho. Nog fan ska det gå.  HUR BALLT? Oh yeah, jag har mina ljusa stunder
Snart ner på stan med lilla Lisa och ta hand om kvinnobestyr. YAY fast nej. Yay för Lisa, nej för det andra. Plöh. Har tattat bilden från weheartit. Någon gång i framtiden ska jag ta tag i mitt liv och börja fota igen. Det får bli ett senare problem, over and out osv

Kommentarer

Skriv och få en kaka! Jag lovar.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0