That shit cray

Alltså. Folk snackar om den här videon och Illuminati, men det enda jag kan tänka på är att Kanye West verkar ha en motherfucking läderkjol på sig. WHAT. Bra video annars, må jag säga

Börjar för övrigt tröttna på Illuminati och NWO och allt hallaballo nu. "AHMEN JAY-Z OCH MASSA ANDRA KÄNDISAR HAR MASSA VIDEOS OCH OCH OCH... BANKERNA STYR VÄRLDEN OCH OCH OCH..."
Ingen som liksom tänkt på att de spinner vidare på foliehattars dumma teorier för att kirra lite finfin PR, liksom? Kanske bara är jag, men jag kan ta mig fan inte se ens ett gram logik i hela grejen. Köper det den dagen någon lägger fram det svart på vitt, "men det går inte att få definitiva bevis på det för det är ju ändå Illuminati vi snackar om, och och och..." BITCH PLEASE. Ja, kollar man noga i denna (och andra) så floodar det fullkomligt över av symboler som stämmer in, men vad fan. Tom motherfucking PR. OCH JA jag vet att det finns många andra så kallade bevis för att de skulle existera, men ja, som sagt... "bevis"

Och OM denna rika bunt av männsikor som uppenbarligen styr världen utan att en jävel är hundra på att det är sant att de de facto existerar; VAD I HELVETE skulle Jay-Z, Kanye West, Beyonce, Rihanna osv ha att göra med dem? BITCH PLEASE IGEN. Det luktar pengar, pengar, pengar och storhetsvansinne av alla Illuminati-relaterade grejer sagda peepz har gjort.

Gillar dessutom att de klippt in den där "It's provocative, gets the people going"-grejen i videon. Varför då, tror ni? Av med foliehattarna och skaffa ett jävla jobb for fucks sake, tack och hej

TL;DR. Upprörd. Men visst. Det låter verkligen logiskt att en sluten grupp människor styr hela världen, och har alltid gjort det, utan att någon utanför gruppen lyckats kirra fram konkreta bevis. Dessutom bor det gröna och rosa ankor under jorden som har människoslavar de kidnappat. Det var dessa ankor som mördade Tupac, Elvis och Marilyn Monroe. Har bevis på detta, men kan ej lämna källa just nu.

Kommentarer

Skriv och få en kaka! Jag lovar.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0