Same shit, different day

"Tjenare, slaven. Tänkte att du skulle klappa mig lite nu. Ja, jo, alltså, klockan kanske är fyra på natten och du kanske ska upp om tre timmar, men alltså, menar du på riktigt att jag ska bry mig om detta? HA HA, du tror.
Men jaaaa, jag vet att du inte har sovit en sekund ännu och nu ser jag att du håller på att nicka till, så jag buffar dig lite på magen. Och ryggen. OCH JA! Jag lägger mig i ditt ansiktet och dregglar på din panna. Då borde du vakna till. MEN VAD NU DÅ? HUR UNDERSTÅR DU DIG ATT KNUFFA UNDAN MIG?! JAG ÄR DIN HÄRSKARE, MÄNNISKA!
Åh, bra, nu fattar du vinken. Sådärja, klia örat lite. Ååååh purr. Purr purr. Nu kan du få klia mig under hakan istället. Åh jaaa. Feels goooood. Nu ska magen klias! Men bara exakt fyra stryk. Åh ja, precis sådär. Purr. FYRA STRYK SA JAG! BARA FYRA! NU ÄR DU INNE PÅ FEMTE! SLUTA! NU ATTACKERAR JAG DIN HAND! HAH! DÄR FICK DU, SLAVEN! Det där kommer bli fina sår! HA HA. Take that, bitch!"


Kommentarer

Skriv och få en kaka! Jag lovar.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0