Bitch

MEHE. Småskelande rådjursbimbon är i farten
Börja fixa till sig lite för kvällens bravader vore väl en bra idé

Alltså, jag har en ny mascara. Den är skitbra, MEN DEN ÄR PARFYMERAD. Vadan detta? Har jag missat nått? Är det någon ny raggningsgrej? Ska folk springa runt och sniffa på mina fransar? Typ, "Åh, vad gott dina ögonfransar luktar, ska vi hångla?" JAG FATTAR FAN INTE

För övrigt filmade Sanna lite i helgen, och när jag kollade på den insåg jag varför alla tycker att jag verkar så förbannat bitchig. Jag ser ju skitarg ut när jag är avslappnad i ansiktet! Vad är grejen med det, liksom? Jag är rätt snäll, egentligen, jag lovar. Bits inte. Bara ibland.

Kommentarer

Skriv och få en kaka! Jag lovar.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0