Who I'll never be.

MEHE JAG HAR ÖVNINGSKÖRT. För första gången på över ett år eller så (/sjukt ambitiös tjej). Jag lever, bilen lever, mami lever. Jag troooor iallafall att jag inte råkade köra över någon. Fast jag har lite ont i nacken. Men det hade jag ju innan också, vid närmare eftertanke. Bröt dock ut i brutal fnitternoja efter varenda jävla kärringstopp, vilket ledde till ännu fler kärringstopp.* Men nog fan ska jag styra (see what I did there?) upp detta också... har kommit på att jag ska maskera mig själv som vuxen och duktig. Och i den kostymen är uppenbarligen ett körkort sjukt viktigt, har samhället berättat för mig.



*Jag har bestämt att det heter gubbstopp då bilen slutar funka helt. Kärringstopp är alltså waaay better than gubbstopp.

Kommentarer

Skriv och få en kaka! Jag lovar.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0