Det går bra nu

Snubblade nyss i trappan och spillde nudlar och vatten över hela mig. Helt otroligt att jag fortfarande lever med tanke på hur min vardag ser ut - det är dörrar/andra föremål som springer in i mig, stenar/pinnar/kanter som lägger krokben för mig, cyklar/skateboards som kastar mig sadeln/brädan och diverse andra saker som försöker lönnmörda mig lite titt som tätt.
All logik i världen säger ju att jag borde ha trillat av pinn för länge sen, särskilt med tanke på att jag har en fallenhet för att utsätta mig själv för fara. Det ska klättras, hoppas, åkas och allt så snabbt som möjligt i kombo med enorm klantighet och otur.
MWAHAHA JAG TROTSAR UNIVERSUMS LAGAR. Fuck yeah! I'm awesome.

Kommentarer

Skriv och få en kaka! Jag lovar.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0