It's gonna be my year

Då jag fått önskemål från mina kära vänner att faktiskt lägga upp fezt-bilderna jag tar, och då jag har ett litet horn i sidan till facebook, får de hamna här. Ungefär såhär såg alltså början på mitt nyår ut, för i fyllan och villan glömdes kameran bort. Enjoi ze bildbomb!
Jag slickade på Sanna.
Cissie skulle på jobb och var inte lika taggade som vi.
Jag hinkade öl.
Sen dansade jag lite.
Sen drack jag ännu mer öl, med halvöppna ögon till och med!
Så mycket snygghet på en bild att jag tror att jag dör lite. WOWZERS
Jag hann med att slicka på Sanna en gång till.
Det dansades, och Ellanbellan som var våran designated driver såg ut som hon var fullast på plats när hon egentligen var nyktrast.
Vi visade våran fuldans. Seriöst, det är den fulaste dansen sen... någonsin. Inte min mest smickrande vinkel, måste jag även medge.
Den här bilden har en historia, men den tar vi en annan gång. Får väl säga att vi ser rätt skumma ut, båda två... eheh.
Emma tittade på roliga bilder, antar jag.
Och sen är det relativt mörkt, i både kamerans och mitt minne. Drog iväg på fest där både gamla och nya kömpisar befann sig. Trevligt som attans hade jag!

Kommentarer

Skriv och få en kaka! Jag lovar.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0