/ragequit

Slut på cigaretter, kallt ute och massa snö. Tänkte att det vore skönt med en promenad till macken, men sen kom jag på att det är vinter. Ska träffa Meli vid sju och får gå röksugen tills dess... inte taggad. Just nu sitter jag i min ensamhet och blir arg på ungefär allt. Senaste utbrottet var på fula facebook-fjortisar med bekräftelsebehov deluxe* och laddar upp bilder som kan klassas som porr. Sånt jag tar med ro i vanliga fall, men ragear loss över när jag är i behov av nikotin.
Sen kommer fjortis-boyzen och bah "ligga?" och b-rudarna bah "ihihihi neiiii ville bara att du skulle säga att jag är het så att min attentionwhore-kvot är uppfylld idag <3<3<3"
Kan de inte bara växa upp och fatta att DE ÄR SÅ JÄVLA PINSAMMA

*Ja, jag är medveten om att alla har någon form av bekräftelsebehov - det är bara mänskligt. Jag menar, jag och resten av halva Sverige bloggar, horar runt på krogen och laddar upp bilder på facebook av en anlednining. MEN JAG VILL INTE SE TRETTONÅRIGA BOOBS ÖVERALLT. Där går min gräns.

Och nej, jag är inte avundsjuk. Jag får ligga om jag vill. Behöver ej flaunt my stuff, så att säga.
Och nej, ingen ska ta åt sig av detta - är bara upprörd över att världen om cirkus tjugo år kommer styras av tjejer vars enda kunskaper består av att kunna svanka, trycka upp brösten och ackompanjera skiten med ett alldeles ypperligt duckface.
Killarna, för den delen, är ju inget att hurra över heller. "EHEHE jag kan ej skriva på svenska även om jag bott här hela mitt liv, fattar inte ett ord engelska och vet inte vad 1+3 är meeeen det gör inget för jag vill bara hinna skaffa så mycket klamydia jag kan innan jag dör"
Well, guess what? Du kanske är ball nu med dina IG;n i alla ämnen, men när du ska ut och skaffa jobb är du KÖRD. Och när du sover i trappuppgångar kommer du fan inte få någon fitta.

Kommentarer
Postat av: Anonym

bra sagt!

2012-01-11 @ 17:14:39
URL: http://yoobro.blogg.se/
Postat av: Anonym

Jävlar vad rätt du har

Spot on!

2012-01-11 @ 17:52:37
Postat av: Anonym

true that!

2012-01-11 @ 18:45:03
URL: http://starbreaker.blogg.se/
Postat av: Anonym

heeelt rätt!

2012-01-12 @ 19:29:50

Skriv och få en kaka! Jag lovar.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0