Skills

Ingen aning om varför jag envisas med att se ut som en efterbliven och dryg bimbo så fort jag inte gör kioskmongo-miner. Oh well.
Inväntar töser och har tråkigt, men 047 kirrar biffen. FETT. 

Insåg nu att jag har glömt mascaran, och det påminner mig osökt om en gång under högstadiets glada dagar då jag trallade iväg till skolan med mascara på enbart ett öga.
Det i sin tur för mig till en gång under gymnasiets inte lika glada dagar, då jag kom till skolan med mörkblåa ögonbryn. Jag använde mig nämligen av en palett vid namn Fake Black som ögonbryns-ifyllning (vad heter det egentligen?) och skuggan bredvid var mörkbrun. Jag tog helt enkelt lite fel... eheh.
Inte lätt att vara morgontrött och klantig på samma gång; jag har även infunnit mig på folkhögskolan utan trosor. Jag är liksom inte en människa under morgonens första timmar, utan mer en zombie som saknar hjärna.
Nu svamlar jag. Kanske borde klä in mina ögonfransar i svart istället? Ja, det borde jag.

Kommentarer

Skriv och få en kaka! Jag lovar.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0