Sveriges smalaste tjockisar

Pratar med Lisa via facebook-chatten. Hetaste ämnena är hur panka och hungriga vi är. Uttdrag ur samtalet;
Jag: "Ååååh chili cheese... om nom nom"
Lisa: "Jaaaaaa. Jag vill ha chips och dipp så jävla mycket..."
J: "Ååååååh GOTT"
L: "Sourcream and dill med vitlök, chili och lökdipp... eller osttortillachips med ostdipp..."
Och så vidare. Har skrivit om mat i tjugo minuter nu. Seriöst är jag rätt säker på att meningen med livet är att äta MÄNGDER av mat. Och MÄNGDER av ost (smält sådan, preferably). Och vitlöksbröd. En jääähävla massa vitlöksbröd. Min mage skriker på mig att den vill utfodras med fettig och ostig deliciousness.


Kommentarer

Skriv och få en kaka! Jag lovar.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0