I call bullcrap

Hahaha, det här är ju så patetiskt att det är roligt. Det kanske är rätt på någon punkt, men alltså... vissa saker är ju bara idiotiska.

"BELIEVE YOUR OWN BULLSHIT. Chicks do not look at your excuses and try to see if they're bullshit or not... because that's the logical thing to do, and chick are not logical."
Alltså, om en snubbe hade kört någon haggard-ass ursäkt på mig typisch "Alltså, jag kunde inte träffa dig igår för jag var så upptagen med att fixa den där jobbgrejen du vet... topphemligt uppdrag, får ej berätta något, men det har att göra med Palme-mordet" kommer jag INTE köpa det. Nu är det där ett extremt exempel, men alltså. Säg hellre som det är. "Jag kunde inte träffa dig igår, för jag fastande framför Starcraft" låter ta mig fan så mycket bättre.
"Make sure she gets the feeling that you have standards and that you are judging her based on them."
Well, I don't know about you guys, but... "gets the feeling that you have standards"? WHAT? Människor som inte har någon jävla standard förtjänar en gigantisk jävla käftsmäll. Och om någon idiot till snubbe hade låtsas dömma mig baserat på detta - eller dömt mig på riktigt, för den delen - hade jag garvat honom i ansiktet och sagt "synd för dig".
"To get a woman attracted/emotianally vulnerable, give her lots of emotions and feelings. Don't just make her feel good. Make her feel good, and angry, and sad, and connected, and astonished, and intrigued, etc."
Jag köper feel good, connected, astonished och intrigued men alltså... gör mig ledsen eller arg utan att jag känner dig och se fram emot en bitchslap eller elaka ord. Inte det du ursprungligen suktade efter, alltså.
"Don't be sexually judgemental in any way. A woman's worst fear is to be percieved as a slut. She will suck your toes and take it in the ass if she thinks you don't view her poorly for it (and she knows her friends won't find out)."
...behöver jag ens skriva något här? Den där standarden det talades om ovan. Ja, precis, den. Jag har också en sån. Fast att jag råkar vara kvinna. Tro det eller ej.


Det här är ju seriöst Barney Stinson-bullshit. DET FUNKAR INTE I VERKLIGHETEN. Ren och skärjävla idioti. Finns det på riktigt människor som får ligga baserat på detta och annat crap av The Game-typen? Finns det på riktigt människor som ens försöker? /tappar all faith till det manliga släktet (och kvinnliga, om det faktiskt funkar).

Kommentarer

Skriv och få en kaka! Jag lovar.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0