Cracked

Jag ÄLSKAR cracked. Verkligen ÄLSKAR. Så mycket att jag måste skriva det två gånger, båda med caps aktiverat. Denna fantastiska lilla sida gör mig livrädd för hela världen, lär mig en massvis med jävligt onödigt vetande, och får mig att skratta. Allt på samma gång! Underbart. Vad kan en kvinna i dagens samhälle begära mer än så? Nä, jag visste att ni skulle hålla med. Ingenting! Right?
Ni ska få några länkar av mig. Så att ni kan bli experter på allt man egentligen inte behöver veta, precis som jag. Betrakta dem som tidiga (eller sena) julklappar.
9 awesome places to have sex in (and the horrific consequenses), If Twilight was 10 times shorter and 100 times more honest5 creepy forms of mind control you're exposed to daily, och sist men absolut inte minst (även anledningen till att jag aldrig kommer skaffa barn); 6 terrifying things they don't tell you about childbirth. Click away!


Sådär. Nu kommer ni aldrig ha tråkigt eller vara understimulerade igen.  En gång skrev jag en jävla uppsats om tv-spel baserad på en artikel därifrån, samtidigt som jag dessutom hade roligt och lärde mig något samtidigt. THAT'S MOTHERFUCKING RIGHT; jag använde orden "uppsats", "roligt" och "lärde mig något" i samma mening.

Kommentarer

Skriv och få en kaka! Jag lovar.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0