Det är ett snabbt liv

Har ej bytt kläder sen igår. Lever man ett hektiskt liv så gör man heh... nu min första middag på två dagar (hänvisar till tidigare mening), sen Maxi, sen dusch. Lyckades för övrigt haffa åt mig snyggis-tischan jag har på bilden under megarean på JC. Att jag har en exakt likadan fast i grått spelar fan ingen roll. Noterade nu att jag ser aningen efterbliven ut på bilden, men fuck it

För övrigt, kärlekstips från min systerdotter; "Linn, vem är du kär i?" "Blabla." "Jasså?" "Ja, Hejhej sa att Blabla är kär i mig." "Så därför är du kär i Blabla?" "Ja." Så jäkla simpelt. Haha. Disclaimer; Människorna heter alltså inte Blabla och Hejhej, men jag kan helt enkelt inte minnas namnen.

Kommentarer
Postat av: sanna

Härligt, its rainin' men alltså? ;)

Tänk om man hade det så bra ;D

2012-03-29 @ 23:07:06
URL: http://hoochiekoo.blogg.se/
Postat av: sanna

haha, men du gillar ju småsmisk har jag hört. En sexåring är ju perfekt för dig :D

2012-03-30 @ 00:13:10
URL: http://hoochiekoo.blogg.se/

Skriv och få en kaka! Jag lovar.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0